Fifty shades of green

Gombás quinoával töltött kaliforniai paprika

Szeretem a quinoát. Színes, gyorsan, sokféleképp elkészíthető gluténmentes gobana, rendkívül magas fehérje forrás. Emellett könnyen emészthető, tartalmazza mind a 9 esszenciális aminosavat, gazdag káliumban, kálciumban, mangánban, magnéziumban, vasban, rézben és foszforban, valamint nagyobb mennyiségű B-, C- és E-vitamint tartalmaz. Egyszóval superfood! Készítettünk már belőle reggelire édes quinoa kását, köretet, egytálételt, és szuper saláták készíthetők belőle vacsorára… Tovább »

Rizottó vargányával és sült fűszeres koktélparadicsommal

Rizs mániás vagyok. Jöhet reggelire, ebédre és vacsorára, bármikor bármilyen formában. G. pedig tészta és krumpli mániás. Nálunk ez így szokás.  Hetente minimum 2x biztosan kerül az asztalra valamilyen formában. Szeretem, mert tényleg rengeteg féleképp elkészíthető, laktató és egészséges is. A rizottó készítésénél nálam azonban van egy arany szabály: csak rizottó rizsből az igazi!  Ehhez… Tovább »

Csiperke burger édesburgonyával és tzatzikivel

Imádom a streetfood-ot, különösképp a burgereket. Bár hozzáteszem, hál’ istennek a Mekiiért sosem voltam oda, inkább a békebeli, Moszkva-téri igazi “gitáros” hamburgerek, amiket gyermekkoromban nagypapámmal rendszeresen ettünk… hm…hát igen, a régi szép burgeres idők!  Ma is burgerre vágytam, de kifejezetten olyat szerettem volna készíteni, aminek a “húsával” nem pepecselek – mint pl. az isteni babos… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!